william Spetz och gänget forever

2012-06-29 19:12:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



där fick ni en litn bildbomb. Åh det har varit en jätt trevlig dag jag har njutit varje sekund av den åh william tora Andreas philip har varigt så snälla det var så synd att linda inte kunde komma med :D ahah älskar värkligen William ansikt miner på bilderna. Åh det var så grymt kul ahha jag gav tor värsta smilet och hon sa att hon gillade det skarp lixom ahha det var när vi krama henne haha det enda som var lite dåligt var att alla stog och trängdes för att komma nära william fota sig med honom och få aoutograf så det vart lite kaos dock det var vissa som inte fick aoutoraf eller fota sig med honom eftersom att han behövde gå för en intevjou eller hur man skriver men jag fick aoutograf och fotto men japp det kommer flera bilder senare :D
Men ni får inte ta mina bilder nope not at all

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu