1D

2012-05-12 10:11:03 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


som rubriken säga så ska jag och tjejrna gå och försöka se one direction :D hoppas det blir tjockt  annars  dör jag ahhaha näda men kl 11:00 ska vi åka påväg aa till där direction har sitt hus och deras studio och gran hotel sen blire iallafall  en shopping runda och så tar vi väll ngt på ett fik :D ahhah vet inte riktigt vad vi har förplaner senare men men jo sen dagens fråga
justin bieber / 1D


image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionglad tjej hahahha japp hejdååååååååå :D längtar asso jag måste se dem :D 

Kommentarer

Fin blogg :)

2012-05-17 18:32:36
Jasmin - The dream of being famous! http://jaasses.webblogg.se/

Ta gärna en titt på min blogg min dröm är att bli en känd skådis och äga ett klädmärket större än H&M och jag vet att den ska bli sann en dag! Så kolla in min super coola blogg, vem vet du kanske gillar den? Fan snackar jag om såklart du kommer gilla den bästa bloggen som funnits ju!

Fin blogg btw! (Säger vi...)

2012-05-17 20:51:46

Tänkte tipsa om att jag har en veckansblogg tävling igång som du gärna får delta i http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/may/13-maj-2012-veckansblogg.html#comment

Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2012-05-20 00:47:07
Amanda, Läs och Kommentera http://novellonedirection.devote.se

Vem är din favvo i bandet.. Låt mig gissa.. hmm..



Zayn?



Gissade bara ;)

Skriver noveller om killarna ;) Kolla gärna in om du vill ;)

2012-06-21 13:27:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu