Chilling in da sofa

2012-05-26 20:54:10 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Hello :D Jag väntar på eurovison like a fjortis would say Stavning nejda men japp som rubriken säger :D im chilling in the sofa jag har fixat i ordning lite eller mycke mys


 ROLIGA pics ja tog för bara ngr minuter sedan aja asso jag säger aja så mycket :D CUZ IMA zAIKO MEN JUSTE IGÅR VAR JAG PÅ MIN KOMPIS KALAS OCH DTE VAR SÅ KUL MAN SKULLE SOVA ÖVER  OCH VI KOLLA PÅ EN THRILLER ALLA VAR RÄDDA FÖRUTOM JAG OCH ISEY VI BARA SKRATTADE OCH SKRATTADE OCH SEN GICK TYP ALLA FÖR DEM TYCKTE DET VAR FÖR LÄSKIGT DÅ VAR VI BARA 5 KVAR SEN KOLLA VI PÅ EN ROLIG FILM JAAA SEN LYCKADE JAG VA UPP TILL 4 PÅ NATTEN OCH BARA 4 TIM EFTER SKULLE JAG VAKNA AS JOBBIGT + ATT ANNA B OCH ANNA F LÄMMNA MIG ENSAM SOVANDES I VARDAGS RUMMET AHHAHA :D SEN VAKNA JAG AV ATT ANNA OCH JENNIS MAMMA BA VILL DU HA YOS ELLER TE JAG GILLAR INTE TE SÅ MYCKET TILL MORGONEN OCH SÅ RÅKA JAG SVARA TE FÖR JAG VAR SÅ TRÖTT SEN GICK JAG PÅ ANNAS OCH ISEYS  HANNAS OCH ANDRA HANNAS LLAS ELVICZ OCH FLERAS DANSUPPVISNING JAG ÅKTE DIT MED LISA OCH ANNA O DET VAR HÄRLIGT I MORGON BLIRE NOG RACKARTYGARNA TROR JAG MED MATILDA ANNA O LISA ANNA B THERES LISA OCH NÅGRA FLER

JUSTE GLÖM INTE MORS DAG I MORN P.S LOREEEN KOMMER ATT VINNA :D

Kommentarer

Veckansblogg är avslutad, kolla om det var du som vann eller anmäl dig gärna igen! :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/may/27-maj-2012-veckansblogg.html#comment

2012-05-27 16:38:02
felicia - fotokobran http://fotokobran.se

dagens fråga: har du tagit årets första dopp än? :)

http://fotokobran.se/2012/may/har-du-tagit-arets-forsta-dopp-an.html

2012-05-27 20:32:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu