Hoss sara igen !!!

2011-12-02 14:55:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


nahla


Vår fina sARA HAR ÖPPNAT 2 JUL KALENDER !! JAG HOPPAS MAN VINNER DEM HÄR MEN DEM SKULE INTE VARA TILL MIG UTAN MIN KUSIN LAURA ASSO HON HAR KOLLAT PÅ DEM PÅ DATORN 1000 GÅNGER MEN HON HAR INTE RÅD : ( HON HAR LITE PROB SÅ DET SKULLE VARA SÅ BRA OM JAG VANN DEM ASSO DET VAR LITE KONSTIGT EFTERSOM ATT DET VAR SÅNNA HON VILLE HA OCH ATT DET VAR SÅNNA HON LOTTADE UT OCH ATT DET ÄR JUL SNART :) HOPPAS MAN VINNER www.sarahtjulander.se  tävlingen det kommer mer en den här var så speciell !!!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu