LIVE <3 LOVE<3 LAUGH : D <3 <3

2011-12-02 10:36:53 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Heej Svejs !!!! Jag Kollar på Sarahs blogg Asso www.sarahtjulander.se Klicka på den och så kommer du in på  världens bästa blogg. Alla vet säker vem hon e men hon har börjat med en julkalender på sin blogg där hon ger ut saker i går så var det den 1 dec :) och då lotta hon ut en kamera :) hon kommer att lotta ut smink,Väskor,skor,mobiler. Asso sånna saker hon skulle villja ha !! Ja hon tar vinnaren,vinnarna slumpmässigt !!
        Igår blev det tyvär inte jag : ( men men idag kanske jag har en anna chans
                                   SARA HAR JOBBAT HÅRT MED DET HHÄR BARA FÖR VÅR SKULL
                                                  SARAH DU ÄR BÄST !!! DIN BRORSA ÄR DT PÅ HANDBOLL !!!
 kOLLA VILKEN DIN GLAD TJEJ
               sitter i skolan :)* med min tokiga bästa lärare ps fyller år snart !! 17 december

Kommentarer

Ha en bra dag!

2011-12-02 13:40:20

hej snygging kolla gärna in min ny startade blogg och säg vad du tycker! ;)

2011-12-02 14:07:03

Tja sötnos! jätte gullig blogg verkligen :) Gå gärna in och tävla om riktigt bra skönhetsprodukter på www.snookies.blogg.se



you will love my blog!

2011-12-03 22:53:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu