Ny År

2011-12-31 13:37:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Heejsan bloggen ledsen för dålig uppdatering men lixom har inte hunnit men som ni ser har jag varit med min kusin hon fyllde år den 28 Men halå vi ska lixom hålla oss till nuet ;) Idag är det nyår hahahhah Nu ska ni få se på lite bilder från my morning

Mys tofflor 4 ever

Jag logga in på min dator

sen så hade jag typ bara 2 min inann min dator tappa allt bateri damn jag hann inte hämta sladden inann den dog ;(<3 men men Sen så fick jag starta om den  och Nu får ni lite bilder på lite vi ska använda




Aaaa .det är lixom bara lite av det vi kommer använda mmmm juste gott nytt år<3 <3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu