Sjukt Sjuk

2011-12-06 15:16:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


  Heejsan nu sitter jag i soffan och bara latar mig jag orkar inte göra något annat eftersom att jag har hög feber!
    Jag kollar lite på olika bloggar Jag har märkt att det blivit ganska mycket fel med temat och headern och 
      den där texten ni ser längst upp ska ju såklart inte vara där men Jag ska endå byte tema och header
             SÅ DET ',' ÄR BARA FÖR ER ATT FORTSÄTTA LÄSA MIN BLOGG  Men hejdå hade det så bra medans

Kommentarer
Nina [Julkalender] http://earthangel.blogg.se/

- Du kan inte kopiera på min blogg genom att högerklicka, För att kopiera texten måste du trycka på Ctrl + A för att markera allt och sen trycka på ctrl + C för att kopiera!

2011-12-06 17:16:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu