shoes

2011-12-26 22:04:10 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


                                                  VEM ÄLSKAR INTE SKOR.........
Herregud jag kom nyss på att tänka på tänk om det inte fanns skor (jag tänker inte logiskt) Hahah men lixom tänk om vi trampa på en glas bit haha då skulle jag skrika som *** hehe  Men ja lixom ni ska få en sko kalender l










tyg skor





                                   
                   ( ungerfär) tyg och mossa
 


lite tyg varjant eller fast snyggare










Senare kom det som nu kallas hippies men det var ju inte 1800

           




 


                                      ungefär 70 till 80 talet visste vi alla vad vi behövde skor
Det var blandannat då ABBA blev som mest kända det va lixom bara att släppa loss på den tiden allt var chill då var man hippie 
rawr


converse började redan
sälja på 1900 talet

Var det fashion jag hörde japp det stämde helt korekt inte för första gången såg du en fashion show men det var nu det var på allvar



Kabom Boooom Det var ju ett nytt millenium herregud det var stora fester världen över och såklart satte man på sig fina skor  


äntligen är vi i nuet i min korta genom tidernas skor så har vi kommit hit

nu ser vi lite allt möjligt på gatorna  

  det var det för mig älskiisar ;) ska kolla på film nu med mammi

Kommentarer
Anna ;)

Hahah du är allt rolig soffan :))

2011-12-28 22:44:17
Alexandra, kozin vitämin

Hahaah verii nicee ;D

2011-12-28 23:15:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu