tjuvar !!

2011-12-24 01:07:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


heej Bloggen det går nt att ladda upp bilder har försöker och försöker jag är inne på mammas dator ner är konstig så snart lackar jag ur men men visst ´ni vad som händer i går vi blev (rånade) eller det var typ 2 pers som bröt sig in genom att krossa ett fönster men jag var inte hemma som tur jag var hoss matilda thank good mamma och pappa kom hem vid 20:30 tiden så då märkte dem det dem ringde polisen direkt aja berättar mer senare på dagen efetrsom att det är jul idag hahah 1:05 är klockan heheh men ja tjuvarna tog inte mycke alls mest bara att dem slänga allt på marken allt dem slängde tven på marken möblerna allt som fanns i lådornA kommer bilder sen om hur det blev men ja japp men vi har iallafall köppt allt vi beövde presenter och julgranen är klar japp god jul och gott nytt år önskar jag er älsklingar ::::


XOXOXO eran sofia eller gosipgirl you know you love me hahaha <3 <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu