igår

2012-04-22 14:38:52 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


igår
Bakade jag cupcakes som alltid så blev dem misslyckatt fula men dem bkev så goda ahah annars kom sebbes kompis i går och sov över Niceo Bajso han e jätte rolig som alla sebbs kompisar men innan var matilda med mig och vi gjorde cupcakes arna :D aja bjuder på några bilder på det underbara cupcakes arna
Annars så satt jag nyss och nördade fb men nu ska jag om mamiii å och köpa böcker till mig jag måste värkligen bli en bra läsare :D ha det bäst

Kommentarer

Häftiga cupcakes!

2012-04-24 19:39:33
.............

ewww

2012-05-05 23:33:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu