Pizza

2012-04-28 17:55:25 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Snart kommer mami och vi ska shopppa
ja jag var ju och shoppa lite med hansi pansi lite tidigare men jag köppte bara en sjal och två nagelack så. Men vi ska köpa några saker t sebbe för er som inte vet så är det min bror. Dock är det lite orättvist att han ska få ngt som var på grönan idag och jo tänkte tacka för alla fina komentarer jag blir faktist glad av dem fortsätt så men snart som jag sa lite tidigare kommer mami och så åker vi t kista och shoppar och sedan köpte vi pizzzzzza Om bara några dagar blire lmfao är så taggad ehhehe

Kommentarer

Hej, jag har precis börjat blogga men har inte så många läsare än :/

Men det skulle vara kul om du kikade in ;3 <3

2012-04-28 19:38:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu