Dag 2??? DAG 3

2012-02-24 11:54:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjena nu har jag lixom var borta från skolan i 2 dagar. Det är skönt. Men jag mår värkligen inte bra (säger vi ;))
japp men jag hann inte blogga i går  + att jag inte visste vad jag skulle berätta om min stad :)
 
Aja ska berätta om dag 3 senare du ska jag äte en stor fet frukost så jag klarar av dagen

ahahha mobba inte bilden jag är inte en sån ahah drev bara japp men

aja för er som trodde att jag va en sån så kolla bilden ouf villken fjortis jag menar trol face<3<3<3

Kommentarer
Anonym

OMG.....

2012-02-26 15:47:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu