Blogg.se????

2012-01-27 15:23:03 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


                                                                                   Ehhhh
                                                       Jag gick nyss in på blogg.se (hemsidan) för att logga in.
                                                         Märkte jag att blogg.se har bytt design synd den 
                                                             förra var mkt bättre tycker jag. Men jaja
                                                                Jag skulle inte kunna göra bättre....... 
                                                                  Aja igår var jag i skärris och
                                                                     ShoppaMario Tröjja 129 kr Byxor 189 kr


                                      






;)
 Bara så ni vet så är jag en äkta shopaholic ska ut och shoppa idag oxå´i morn oxå och överimorn fast med min kompisar


Kommentarer
Anonym

Söööööööööötaaaaste :*

Tröjan va jättegullig :D

2012-01-27 16:46:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu