Ny start Thats right

2012-01-12 18:11:37 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej Sofia! Du verkar vara en riktigt söt och snäll tjej. ..Men jag måste bara ge dig lite tips, och om jag vore du skulle jag följa de!! - Kolla igenom inlägget innan du publicerar det! Du skriver som en kratta (ta inte åt dig, men det är ett faktum). Är du inte säker på hur man stavar, kolla bara upp det! ;) ..Du vill väl inte att de som läser din blogg ska se dig som en liten barnunge (å andra sidan är du det :P). - SLUTA SKRIVA HAHAHA! Du skriver det i nästan varenda mening. Vad är det som är kul?? För man skriver haha om något är roligt, och du tycker väl inte att allt är roligt!? För om du skriver det för mycket leder det till nästa punkt... - Dina inlägg kan se ut såhär (fast med stavfel): Asså idag har jag bara chillat hahah WTF japp bhroor , fett najs jao ...IT DOES'NT MAKE ANY SENSE! Det är jätte irriterande för mig som läsare att läsa om man inte fattar något!Jag förstår om du ibland är flummig och skriver lite skit, men försök att vara vettig så ofta som möjligt! ;) - Min personliga åsikt är att utryck som: bhror, jao, typ, asså, ey o.s.v. är fett töntiga om man använder de på fel sätt, vilket du tyvärr gör! :( Men om man använder de på rätt sätt kan det "låta" bra. Det måsta passa in. Exempel 1; Idag har jag varit och shoppat, WTF - WTF passar inte in!Exempel 2; Idag såg jag en man som sket inne på H&M, WTF - WTF passar in! - Sriv inte förkortningar som oxå! Det ger ett okunnigt intyck. - Du borde skaffa bättre kamera. Försök åtminstonde ta så bra bilder som möjligt, med mycket ljus. Titta på Kenzas blogg så fattar du! :) Och försök att ha bilder på varenda inlägg! - Sista och viktigaste punkten: VAR DIG SJÄLV! Detta var som sagt inte för at vara taskig utan bara råd. M

Det här fick jag av en läsare tror det är min kusin. Ja men tack för tipset Tack Laura  Men ja det här blir väll en ny start men det där med kameran borde nog gå och fixa men tack <3

Kommentarer

sv: naaw vad glad jag blir :D

2012-01-12 19:29:44
Anonym

Vadå naaw??

2012-01-14 17:05:10
Anonym

vet nt vem det var som skrev vadå naaw men hon meade jag komenterade hennes blogg tidigaree

2012-01-15 23:28:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu