Pollen gå och lägg dig

2012-03-26 21:10:36 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


just nu sitter jag och muppar nuheterna men rinnande neeesa ;) NÄSA  POLLEN ÄR ELAK  blir liten mupp bild eftersom att jag tog kort men dem ligger lixom på mobben aa orkar inte flytta över dem men hahaha blir en dator bild aaaaaaaaa :) hahah en bild på min rinnande näsa ahahah hur jag ser ut som sjukling nä bara lite röd under ögonen inte fiiin <3 luv u ahahah love you pollen du är min bästa vääääään min näsa  är så fin när den är röd och rinnande

Kommentarer

Hej din lilla jävel :*

Hur länge ska ni vara i spanien?

PUSSS :*

2012-03-26 22:06:11
Anonym

en vecka typ älskiii

2012-03-26 23:12:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu